Zwroty
- Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość, może, zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. 2019, poz. 134), od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na formularzu zwrotu i zwracając towar w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia odebrania zamówienia.
- Zwracany produkt nie może wykazywać żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać przypięte metki oraz oryginalne opakowanie.
- ZWROTY APASZEK BEZ METEK, BEZ PUDEŁKA PRODUKTOWEGO, DOWODU ZAKUPU NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
- Przesyłkę zwrotną należy odpowiednio zabezpieczyć przed potencjalnymi uszkodzeniami w trakcie transportu.
- Aby dokonać zwrotu, konieczne jest dołączenie formularza zwrotu.
Zwroty odesłane bez formularza zwrotu nie będą rozpatrywane. - Zwrot środków przeprowadzany jest wyłącznie na konto bankowe Klienta.
- Przesyłki zwrotne przyjmujemy wyłącznie na adres:
Misty
Ul. Księcia Ziemowita 2
05-800 Pruszków - Uwaga: Nie odbieramy paczek nadanych do paczkomatów.
Wymiana
- W celu dokonania wymiany zakupionego produktu w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia szczgółów.
- Poprzedni produkt, który ma być wymieniony, należy odesłać zgodnie z procedurą zwrotu.
Reklamacja
- Reklamację na Towar niezgodny z umową